ترازوی محک - ترازو
ترازوی محک
درباره وبلاگ


با ایجاد وبلاگ ترازو محک تلاش کرده ایم تا خریداران ترازو را بیشتر با انواع ترازوهای محک آشنا سازیم . شماره تماس شرکت : 66919620-021|66919619 -021 | 33124701 -021
نويسندگان
چهار شنبه 17 مرداد 1397برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی قیراطی پرزیدیوم نمونه ی  PCS 100  محصول کشور آمریکا است . این ترازو برای توزین  زیور  آلات  و سنگ های  قیمتی  کاربری دارد .ترازو با حداکثر ظرفیت 20 گرم برابر با 100 قیراط و  دقت 0.002 گرم  وزن را می سنجد .این ترازو به واحد های  وزنی گرم و اونس و قیراط و گرین اندازه گیری می نماید . ترازو  با  4 عدد باطری  تغذیه  می شود کالیبراسیون ترازو  با تنظیمات  دستی  و  خودکار  است نمایشگر ترازو از نوع lcd  است اگر ترازو بلا استفاده  بماند پس از 10 دقیقه  ترازو خاموش می شود  . وزن  خالص  ترازو 210 گرم است  . ابعاد ترازو 15.2*11*4.1 سانتی متر است .

<%= Title %>

قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی ارزان ، گروهی از ترازو هستند که دارای ابعاد کوچک و قیمت بسیار مناسب بوده و به ترازوی ارزان قیمت یا ترازوی فروشگاهی کوچک معروف شده اند ، لیست قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی ارزان و قابلیت ها آن در این صفحه در دسترس کاربران است .

ترازو ارزان قیمت معمولا ترازوی جیبی یا ترازو کوچک است که به صورت گرمی توزین می نماید اما گروه دیگری نیز وجود دارد که به ترازوی فروشگاهی ارزان معروف هستند این گروه دارای کوچک تری نسبت به ترازو فروشگاهی های مرسوم داشته و از این رو دارای قیمت بسیار مناسبی هستند ، ترازوی فروشگاهی لزوما به ترازوی پرینتر دار اطلاق نمی شود ، هر ترازوی دیجیتال که توان محاسبه ی قیمت همزمان با توزین را داشته باشد به عنوان ترازو فروشگاهی مطرح می شود ، ارزان ترین ترازو به ترازوی چینی مربوط است زیرا این ترازو ها به سفارش ایران در تیراژ بسیار بالا توسط کشور چین تولید می گردد که به سفارش داده شده در درجه بندی های متفاوتی است ، هر چقدر درجه ی انتخاب شده از یک دورتر باشد قیمت ترازو ارزان می شود و همچنان از کیفیت ترازو کاسته می شود و این توسط سفارش دهنده تعیین می گردد .

ترازو چینی تنوع بسیار زیادی دارد و می توان به جرات الام داشته که قسمت ترازوی گرمی ارزان قیمت ، ترازوی جیبی ارزان در بازار ایران مربوط به چین بوده و تنها از ترازوی چینی استفاده می گردد این گروه همچنان که ارزان قیمت هستند دارای کیفیت نیز بوده و طرفداران زیادی دارند از این رو پر فروش ترازو ، در بازار ایران ، برای ترازوی چینی است چون قیمت تمام شده بسیار مناسبی داشته و در تنوع بسیار بالا تولید و عرضه می گردد و فروشگاه های کوچک ، تخمه فروشی ها ، کبابی ها ، رستوران ها و حلیم فروشی ها بدون استثناء از این ترازو استفاده می نمایند و دارای رضایت نسبی هم هستند ، زیرا قیمت ترازو 1 به 5 به نسبت ترازوی ایرانی و یا ترازوی تایوانی و برند های مرسوم بازار ترازو است .

قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی در زمان خرید ترازو بعد از قابلیت اولین و مهم ترین گزینه است به خصوص زمانی که در کارهای جزئی و یا فروشگاه های کوچک استفاده گردد ، اگر توجه داشته باشیم کسانی که با وانت میوه و یا مواد غذایی می فروشند همه از ترازوی چینی استفاده می نمایند ، این به دلیل اول قیمت ترازو و بعد نکته دوم باطری ترازو است ، با این حال که ترازو ارازن قیمت چینی کیفیت پایین تری نسبت به ترازوی فروشگاهی ایرانی و یا برند های مطرح دارد اما در مورد بازدهی باطری ترازو این کاملا عکس است و ترازوی چینی بالاترین بازدهی باطری را دارد و قادر است که بیش از 48 ساعت بدون نیاز به برق شهر به صورت مداوم استفاده شود در صورتی که ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازو رادین و حتی ترازو دیبال و ترازوی دیجی بیش از 2 الی 4 ساعت بازدهی باطری ندارند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ترازو و خدمات پس از فروش به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید

سایت دیجی اسکال بازار تجارت الکترونیک خرید و فروش ترازو درایران است سایتی است که در آن شما دارای حق انتخاب از میان گستره ای از گزینه های موجود در میان دسته های مختلف و متنوع ترازو هستید ودر سایتscale تمامی انواع ترازوها و باسکول ها در یک جا گردآوری شده است و همین امر باعث سهولت درانتخاب و خرید آنلاین انواع ترازو می شود دیجی اسکال از بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال از معتبرترین برندها درانواع مختلف می باشد
در دیجی‌اسکال بچرخید با مقایسه و بررسی تخصصی انواع برند های ترازو و با چند کلیک انتخاب و خرید کنید. با این روش علاوه بر سادگی و سهولت خرید، از خدمات ارزنده دیگری مانند هفت روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصل بودن دستگاه ، تضمین بهترین قیمت، تحویل سریع و ارسال کالا به سراسر کشور برخوردار گردید
فروش تمامی ترازوها و باسکولها در دیجی اسکال به همراه گارانتی و به چند صورت حضوری و یا با تماس تلفنی و حتی اینترنتی امکان پذیر است


شماره های تماس : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021

 

 

 

دو شنبه 2 بهمن 1396برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول مکانیکی آویزدار بزرگ حداد ماهر ساده و در عین حال کاربردی است. طراحی این باسکول از دیگر باسکول های مکانیکی مستثنی نیست و جزئیات اصلی آن همه و همه همانند نمونه های قدیمی این محصول است. بدنه این باسکول تمام فلزی بوده که منجر به افزایش وزنش شده و در نتیجه حمل و نقل و جابجایی آن را دشوار کرده است. خوشبختانه شرکت حداد ماهر با تعبیه 4 چرخ متحرک و مقاوم، مشکل جابجایی را به کلی مرتفع ساخته است.
کمترین وزنی که این باسکول می تواند اندازه گیری کند، 100 گرم است. البته باید خاطر نشان کرد که درصد خطای ترازوهای مکانیکی زیاد است و نمی توان روی دقت آن ها حساب کرد. اما با این وجود شرکت ها و موسساتی هستند که تنها نیاز به وزن حدودی محصول مورد نظر خود دارند و نه وزن بسیار دقیق! از این رو این باسکول برای کسب و کار های کوچک پیشنهاد می شود.
مزایا :
- طول عمر بالا
- بدون نیاز به برق
- مقاومت بالا در برابر ضربات
- قابل استفاده در شرایط جوی مختلف
- 4 چرخ متحرک
معایب
- دقت پایین
- طراحی نه چندان مناسب


<%= Title %>

سه شنبه 18 مهر 1396برچسب:, :: 12:22 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازویی 6.25 کیلوگرمی است که ساخت کشور چین است و با نام تجاری تکین در بازار ایران عرضه می‌شود. این ترازوی علمک دار از جدیدترین تکنولوژی های موجود بهره گرفته است و ترازویی بدون نقص شمرده می شود. نمایشگر 15 اینچی آن تمام لمسی است و می‌توان با نصب برنامه‌های مربوط بر پایه ویندوز، به راحتی با آن کار کرد. کیفیت نمایشگر 1024×768 پیکسل است. این ترازو ظرفیت 30 کیلوگرمی دارد و حساسیت آن 5 تا 10 گرم است. سه نسخه از سیستم عامل ویندور بر روی این دستگاه قابل نصب است. پردازنده آن از نوع Intel Celeron J1900 است و 2 گیگابایت رم دارد. رابط های کاربری بسیاری برای آن تعبیه شده است. 6 رابط USB ،4 رابط کاربری RS 232 و هر یک از رابط‌های کیبورد و موس و شبکه و RBG یک کدام برای ترازوی POS Scale تکین مدل TA8000 وجود دارد. قابلیت اتصال با کشوی پول و بارکد خوان و انواع چاپگر را دارد. دارای چاپگر داخلی است و می تواند برچسب (لیبل) چاپ کند و توانایی چاپ بارکد نیز در آن وجود دارد. امکان گزارش گیری از صندوق پول به سه روش XReport- ZReport-ZZReport.
مزایا :
- نمایشگر لمسی 15 اینچی
- پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز
- دارای 6 رابط USB
- دارای 4 رابط RS 232
- مجهز به یک رابط شبکه و یک رابط RGB
- توانایی اتصال به کارت خوان و بارکد خوان و انواع پرینتر
- دارای چاپگر داخلی
- قابلیت تولید برچسب (لیبل)

شماره تماس : 6123-021

 

شنبه 4 شهريور 1396برچسب:, :: 9:58 :: نويسنده : مینا نیکنام

دارای ظرفیت 6 کیلوگرم و ظرفیتی معادل 1 گرم است. این ترازو از پلاستیک فشرده باکیفیت ساخته شده و ارتفاع، عرض و طول آن به ترتیب برابر با 103×336.1×335 است. همانطور که از مختصات فیزیکی داده شده مشخص است، با ترازویی کوچک و جمع و جور مواجه هستیم که با توجه به تغذیه آن توسط باتری شارژی، می تواند در فضاهای کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد. صفحه نمایش این محصول سه تکه است که قابلیت نمایش وزن، قیمت پایه و قیمت کل را دارد. نوع این نمایشگرها LED است که به موجب آن مصرف انرژی محصول کاهش بسیاری داشته است. همچنین برای روئیت بهتر اطلاعات توسط مشتری، صفحه نمایش به صورت دو طرفه طراحی شده است. برای وارد کردن قیمت و دیگر اطلاعات نیز یک صفحه کلید 16 تایی قرار داده شده است. این صفحه کلید با پوششی پلاستیکی پوشانده شده است که به سبب آن، از ورود مایعات و گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می شود. این ترازو دارای کالیبراسیون است که به صورت دستی انجام می شود. در انتها ذکر این نکته خالی از لطف نیست که وجود چهار پایه پلاستیکی به ثبات این ترازو بر روی سطوح لغزنده کمک شایان ذکری می کند.

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده : مینا نیکنام

شرکت باسکول نیکو، تولید کننده انواع باسکول های الکترونیکی، مکانیکی و پزشکی و یکی از پشگامان تولید باسکول به شمار می رود. باسکول نیکو با 7 دهه تجربه توانسته کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه تولیدات خود قرار دهد. باسکول قد و وزن نیکو خط کشی مدل EMHW، یکی از تولیدات این شرکت محسوب می شود و محصولی با کیفیت و کارایی بالا، مناسب برای مراکز بهداشتی، بیمارستانی، ورزشی و باشگاهی است. طراحی این محصول بسیار ساده است و از قیمت مناسبی برخوردار است.
 بیشترین توان توزین باسکول قد و وزن نیکو، 200 کیلوگرم و کمترین توان آن، 2/5 کیلوگرم است و اندازه گیری وزن بر اساس دقت 20، 50 و 100 گرم انجام می شود. حداکثر میزان اندازه گیری قد، 2/20 سانتیمتر و کمترین آن، 1/40 سانتیمتر است. درباره سینی توزین باید گفت، مقدار مساحت آن 42×42 سانتیمتر است و با این اوصاف فضای زیادی را اشغال نمی کند و کاملا مناسب کارهای مورد نظر شماست. باطری این باسکول نیز هم چون سایر محصولات تولیدی شرکت نیکو، قابلیت شارژ دارد. مدل EMHW، از نوع باسکول های ثابت است و در طراحی آن از پایه استفاده شده است. از جمله قابلیت های تعریف شده برای این باسکول، قابلیت نصب نمایشگر است. به سبب این امکان کاربر قادر خواهد بود تمامی داده های به ثبت رسیده روی نمایشگر را مشاهده کند.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.  


دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 15:6 :: نويسنده : مینا نیکنام

 از سوی شرکت باسکول نیکو تولید می شود. باسکول نیکو یکی از نخستین شرکت های تولید کننده باسکول های صنعتی و فروشگاهی در ایران به شمار می رود. محصولات این شرکت بالغ بر 20 نوع است و یکی از آن ها باسکول ثابت 250 کیلوگرم است. این محصول هم چون سایر باسکول ها از بیشترین و کمترین توان توزین برخوردار است. حداکثر توان توزین این مدل 250 کیلوگرم و حداقل توان 5 کیلوگرم است و بر اساس 20، 50 و 100 گرم به اندازه گیری وزن مواد می پردازد. سینی باسکول ثابت نیکو 250 کیلوگرمی بسیار مقاوم و مستحکم است، ابعاد این صفحه 55×40 سانتیمتر و طول و عرض و ارتفاع باسکول به ترتیب 40×55×100 سانتیمتر است.

درباره طراحی و ساخت این محصول می توان گفت: باسکول نیکو به شکل پایه دار به بازار ارایه شده است و امکان نصب چرخ برای باسکول وجود دارد. باطری مدل EM201 قابل شارژ است و به راحتی در تمامی زمان ها می توان از آن استفاده کرد. نمایشگر این محصول مجهز به سیستم ماشین حسابدار است و کاربر قادر است اطلاعت و محاسبات دقیقی از وزن و قیمت اقلام در اختیار داشته باشد. نمایشگر باسکول از نوع LED و یا LCD است و همین امکان سبب می شود تا دید خوبی در محیط کم نور یا تاریک از اعداد در نمایشگر وجود داشته باشد. تامین کننده منبع تغذیه، برق شهری 220 ولت است و با توجه به شرایط اقلیمی ایران دستگاه کارکرد مطلوب و بهینه ای دارد. شرکت باسکول نیکو همیشه قابلیت هایی را برای سهولت در استفاده از محصولات خود فراهم می کند. از جمله این قابلیت ها باید به مزیت نصب نمایشگر چاپگر اشاره کرد، نمایشگر چاپگر با اتصال به کامپیوتر، داده را روی کاغذ چاپ می کند. قابلیت نصب نمایشگر بدون سیم این امکان را فراهم می کند تا از فاصله ی دور بتوان اعداد را مشاهده کرد. و در نهایت قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه برای راحتی کار خریدار و مشتری فراهم شده است.   

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : مینا نیکنام

 برای توزین دام طراحی شده است. هم چون سایر مشخصات کلی باسکول از بیشترین و کم ترین توان توزین برخوردار است. بیشینه توان توزین 3000 کیلوگرم و کمینه توان توزین آن 50 کیلوگرم است که با حساسیت 200 گرم به اندازه گیری وزن احشام می پردازد. ابعاد سینی توزین دام 150×150 سانتیمتر است. باسکول دامکش نیکو 3 تن دارای باطری قابل شارژ است و نمایشگر آن مجهز به سیستم ماشین حسابدار است و به محاسبه دقیق وزن و قیمت اقلام می پردازد. کیفیت نمایشگر از نوع LCD\LED است در نتیجه، در نور کم و یا فضای تاریک وضوح صفحه نمایشگر بسیار عالی خواهد بود.
برخی قابلیت ها برای راحتی کار خریدار روی باسکول دامکش نیکو تعبیه شده است. از جمله این قابلیت ها می توان به مزیت نصب نمایشگر چاپگر پرداخت، از طریق نصب نمایشگر چاپگر و اتصال آن به کامپیوتر، خریدار می تواند داده های توزین را چاپ کند. قابلیت نصب نمایشگر بدون سیم هم وجود دارد، با نصب این نمایشگر می توانید از فاصله دور اطلاعات روی نمایشگر را به وضوح مشاهده کنید. و در نهایت می توان قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه را نام برد که برای راحتی کار خریدار و مشتری تعبیه شده است.


دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:36 :: نويسنده : مینا نیکنام

ساخت داخل است و در چهار نوع با چهار ظرفیت توزین مختلف عرضه شده است. ظرفیت های ترازوی آزمایشگاهی سهند مدل DY-F1 به ترتیب 15 کیلوگرم، 30 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 60 کیلوگرم است. حساسیت این انواع در دو نوع نخست 2 گرم، در وزن 50 کیلوگرم 5 گرم و در 60 کیلوگرم 10 گرم است. این بازه برای و ظرفیت های موجود، می تواند بیش از استفاده فروشگاهی، استفاده صنعتی نیز داشته باشد و گستره بزرگی از مصرف کنندگان را پوشش دهد. طراحی ترازوی علمک دار سهند مدل DY-F1 خاص است و در بازار ترازوهای فروشگاهی نظیر ندارد. چراکه به جای طرح استیل کفه یا سینی، از طرح چوب برای سینی استفاده کرده است و جلوه ای منحصر به فرد به آن داده است. علمک این ترازوی ایرانی نیز به رنگ طلایی در آمده است تا از نظر ظاهری با تمامی ترازوهای فروشگاهی بزار تفاوت داشته باشد. نمایشگر سه تکه این ترازو از نوع LCD است و برای نمایش قیمت و قیمت کل و وزن تعبیه شده است. اعداد نصب شده بر روی صفحه کیبورد ترازو به فارسی است و به شکل برجسته ساخته شده اند.

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازویی علمک دار با ظرفیت توزین 30 کیلوگرم و حساسیت 5 گرم است. می توان حساسیت ترازو را بین 2 گرم تا 10 گرم تنظیم کرد. جنس بدنه ترازو از پلاستیک فشرده تهیه شده و سینی از استیل است. توانایی جلوگیری از هر گونه نویز یا تغییر در کالیبراسیون ترازو وجود دارد. آزمایش الکترونیکی ترازو پس از هر بار روش شدن انجام می شود. دارای 28 حافظه مستقیم و 200 حافظه غیر مستقیم برای به خاطر سپردن نام کالاها یا قیمت‌هایشان. ثبت اطلاعات در حافظه ترازو به راحتی انجام می شود. لودسل ترازو بسیار حساس است و در هر گوشه‌ای از سینی، توزین به دقت صورت می‌گیرد. ساختار محکم و ضد رطوبت از جنس آلومینیوم تزریقی. نمایشگر دو طرفه و سه قسمتی با توانایی 6 رقم برای نمایش قیمت و قیمت کل و وزن. دارای پارسنگ الکترونیکی تا وزن 10 کیلوگرم.

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:10 :: نويسنده : مینا نیکنام

 دو نوع دارد. مدل حاضر نوع 150 کیلوگرمی است که 100 گرم حساسیت در وزن کردن به خرج می دهد. می توان برای این ترازوی کوچک کاربردی صنعتی متصور شد. بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده یا سخت تهیه شده است. دارای نمایشگری از نوع LCD با نور پس زمینه آبی رنگ است. ترازوی آویز کیا مدل TL می تواند در سه واحد وزنی پوند و اونس و کیلوگرم وزن کند. 35 سانتیمتر طول این ترازوی سیار است. 3 دکمه بر روی آن تعبیه شده است که Hold و Unit و Tare نام دارد. دکمه Tare همان پارسنگ است. Unit واحد وزنی را تغییر می دهد. و Hold کار Setting را می کند و برخی عملکردهای دیگر را به نوع توزین اضافه می کند. ترازوی آویز کیا مدل TL به صورت خودکار و پس از آنکه به مدت 120 ثانیه با آن کار نشود، خود به خود خاموش خواهد شد. این ترازوی کوچک از 2 باطری قلمی تغذیه می کند.

خصوصیات ترازو :

ظرفیت توزین 150 کیلوگرم
حساسیت 100 گرم
 توانایی توزین در 3 واحد وزنی
نمایشگر LCD با نور پس زمینه آبی
 مجهز به خاموشی خودکار
تغذیه از طریق 2 باطری قلمی

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : مینا نیکنام

برای مصارفی تولید شده است که نیاز به وزن کردن در ظرفیت های بالا ندارد. چراکه نهایت ظرفیت توزین آن 50 کیلوگرم است و حساسیتش در این مقدار 20 گرم. بدنه این ترازوی آویز از پلاستیک فشرده تهیه شده است. دستگیره ای بالای دستگاه تعبیه شده است و قلاب توزین که حکم سینی را دارد در انتهای آن معلق است. نمایشگر ترازوی آویز DG8 از نوع LCD است و با نور پس زمینه آبی رنگ نمایشگر اعداد وزن شده است. چهار دکمه روی بدنه ترازو وجود دارد که یکی از آنها قرمز است و دکمه روشن خاموش است و سه دکمه دیگر اجرا کننده برنامه های دیگرند. دکمه Hold به منظور ثابت نگه داشتن وزن کاربرد دارد. دکمه ُSET برای بازیابی حافظه به کار گرفته می شود. و دکمه پارسنگ (Tare) نیز برای محاسبه وزن خالص مواد به کار می آید. ترازوی آویز کیا مدل DG8 از طریق باطری لیتیومی یا قابل شارژ تغذیه می شود. از دیگر قابلیت های این ترازو توانایی توزین در واحدهای وزنی مختلف است که پوند و اونس و کیلوگرم از آن جمله اند. از امکانات جانبی ترازوی DG8 می توان به دماسنج آن اشاره کرد.

 

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 13:30 :: نويسنده : مینا نیکنام

 قابلیت این را دارد که پس از وارد کردن میزان قد و انجام توزین، مقدار چربی بدن را محاسبه کند. ظرفیت توزین ترازوی دیجیتال کمری 200 کیلوگرم و دقت آن 100 گرم است. بدنه و سینی (کفه توزین) ترازو از شیشه نکن تهیه شده است و ظاهر ترازو را پسندیده کرده است. صفحه نمایش ترازو از نوع LCD است و اطلاعات دیگری به غیر از وزن را نیز نمایش می دهد و نسبت به ترازوهای همگروه دیگر، اندکی متفاوت است. از آنجایی که تغذیه ترازو را باتری تامین می کند، ترازوی هنگامی که توزین نکند، به حالت آماده به کار و خاموشی موقت می رود و از این رو در میزان مصرف باتری صرفه جویی می شود. این امر باعث طول عمر و دوام بیشترترازو می شود.

خصوصیات ترازو :

مجهز به سیستم چربی سنج
 بدنه از شیشه نشکن
حساسیت مناسب

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : مینا نیکنام

ساخت کشور ژاپن و محصولات کمپانی AND  می باشد که بسیار دقیق و حساس است. ظرفیت این ترازوی دیجیتالی 31 کیلوگرم و دقت آن 0.1 گرم است. بدنه ترازو مدل GF32K از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار در محیط های کاری با فشار کار بالا مانند (کارگاها، کارخانه جات و...) است. ترازو آزمایشگاهی قابلیت محاسبه در واحد های وزنی مختلف را دارد. ابعاد ترازو دیجیتال 270×210 میلی متر بوده و قابلیت شمارش دقیق قطعات با سرعت بالا را دارد. محفظه توزینی که روی ترازوی GF32K قرار داده شده برای محاسبه دقیق تر در توزین و ممانعت در برابر ورود هوای خارج محفظه به داخل و تداخل در محاسبه است. بدنه ترازو دیجیتال به حدی قوی است که از ورود گرد و غبار به داخل ترازو جلوگیری می کند. صفحه نمایش ترازو از جنس LCD با وضوح تصویر و زاویه دید بالا می باشد. ترازوی دیجیتالی قابلیت نصب به کیت دانسیته جهت محاسبه چگالی و ارتباط با کامپیوتر را دارد. منبع تغذیه ترازو از طریق برق شهری و باتری پشتیبانی با ماندگاری بالا در استفاده مداوم از ترازو می باشد.

 

شنبه 14 مرداد 1396برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : مینا نیکنام

همان طور که اطلاع دارید این ترازوها برای محاسبه وزن نوزاد کاربری دارد و اغلب در بیمارستانها ودرمانگاها مورداستفاده قرار می گیرد .

 ترازوی نوزاد بالاسترازوی نوزاد بالاس
ترازوی نوزاد سکا مدل 334
ترازوی نوزاد سکا مدل 334
 ترازو کودک سکا مدل 725ترازو کودک سکا مدل 725  ترازوی اطفال بادی اسکیل مدل BS 334ترازوی اطفال بادی اسکیل مدل BS 334
 ترازو نوزاد سکا مدل 374ترازو نوزاد سکا مدل 374
 ترازو اطفال سکا مدل 354
ترازو اطفال سکا مدل 354
 ترازو عقربه ای اطفال سکا مدل 310
ترازو عقربه ای اطفال سکا مدل 310
 ترازوی قد سنج سکا مدل 786ترازوی قد سنج سکا مدل 786



شماره تماس شرکت : 6123-021|66919619-021


دو شنبه 26 تير 1396برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی استیل پند ، ترازوی دیجیتال قدرتمند و کاملا استیل ساخته شده است ، ترازوی معرفی شده قابل شست شو و استفاده در محیط نمناک و خیس می باشد ، علاوه بر بدنه ی ترازو لودسل داخلی که وظیفه ی توزین را بر عهده دارد نیز ضد آب و استیل می باشد .

ایراد ترازوی دیجیتال علت بروز مشکل راه حل بر طرف نمودن مشکل در ترازوی صنعتی
ترازو روشن نمی شود
  • خرابی در پریز برق متصل به آدابتور
  • قطعی 
  • خرابی آدابتور
  1. تعویض پریزی که آدابتور به آن متصل می باشد .
  2. کابل را از نظر قطعی و پاره گی چک نمایید .
  3. با واحد خدمات پس از فروش ترازوی پند در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید . 0216123
در زمانی که کلید print را می زنید پیام error را نمایش می دهد و یا ترازو عملی انجام نمی دهد .
  • اتصال ترازو به چاپگر صحیح نیست .
  • چاپگر مشکل دارد .
  1. دقت نمایید که اتصال اندیکاتور باید به درگاه موازی چاپگر باشد .
  2. اتصال چاپگر را چک نمایید .
  3. کاغذ چاپگر ترازو تمام شده است .
  4. چاپگر را در حالت pause قرار دهید .
  5. چاپگر نیاز به روشن و خاموش کردن دارد چاپگر را تعویض نمایید .
  6. با واحد خدمات ترازو تماس حاصل نمایید . 0216123
ترازوی پند پیام over را نمایش می دهد . وزن روی باسکولت از حداکثر وزن قید شده بیشتر است در این حالت باسکول نیز پیام over را نمایش می دهد یا ----- را نمایش می دهد و هم زمان بوق مقطع شنیده می شود .
  1. در صورتی که کفه ی توزین باسکولت به جایی گیر کرده است به سرعت آن را بر طرف کنید .
  2. کفه ی توزین باسکولت باید سریعتر به صورت کامل خالی شود .
  3. با واحد تعمیر ترازوی دیجیتالی تماس حاصل نمایید . 0216123
با وجود گذشت مدت زیاد نمایشگر on line روشن نمی شود .  
  1.  اندیکاتور و باسکولت را خاموش کنید .
  2. با واحد خدمات پس از خرید ترازوی دیجیتال تماس حاصل نمایید . 0216123 
ترازو در زمان توزن دارای اختلاف و خطا است ، اعداد مربوط به وزن روی نمایشگر ثابت نبوده و نوسان دارد .   دقت نمایید هیچ چیزی با کفه ی ترازو تماس نداشته باشد .
ترازو فشردن برخی از دکمه های روی صفحه ی نمایشگر را قبول نمی نماید .   با واحد تعمیرات ترازو پند تماس حاصل نمایید . 0216123
بعد از روشن شدن ترازو عبارات نا مفهومی بر روی نمایشگر ظاهر می گردد .  
  1. ترازو صنعتی و دستگاه های جانبی را خاموش نمایید .
  2. ترازو را مجدد خاموش کنید .
  3. در زمان مشاهده ی مجدد اشکال ترازو را خاموش نمایید ، با واحد تعمیرات ترازو تماس حاصل نمایید .

 

ترازو پیام bat lo را نمایش می دهد و بعد از چند ثانیه خاموش می شود . خالی شدن باتری ترازو دو شاخه ی ترازو به پریز برق متصل شود .

ترازوی صنعتی پند مدل 3000 دارای بدنه ی تمام استیل بوده و ظاهر شکیلی دارد ، با نگه داری درست از ترازو ، دستگاه عمر طولانی خواهد داشت .

یک شنبه 18 تير 1396برچسب:, :: 15:52 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی آشپزخانه ی کمری با برند کمری که برند با کیفیت و شکیل می باشد که در میان ترازو های موجود در بازار دارای کیفیت بیشتری است ، ترازوی دیجیتال معرفی شده به صورت ترازو بدون علمک می باشد که بیشتر در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد .

در آشپزخانه ی منازل جهت بسته بندی مواد از ترازوی گرمی استفاده می نمایند که دارای دقت بالایی باشد و از سویی نیز ظاهر شکیل و کوچکی داشته باشد ترازوی دیجیتال آشپزخانه مدل کمری انتخاب مناسبی خواهد داشت

ترازو کمری با دقت 1 گرم در ظرفیت 5 کیلو گرم توزین می نماید ، تغذیه ترازو از باتری می باشد که باتری ترازو به مدت بسیار طولانی برق به دستگاه می رساند زیرا دستگاه با آماده به کار موقت در زمان عدم استفاده از ترازو، باتری را ذخیره نگه می دارد .

یک شنبه 11 تير 1396برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : مینا نیکنام

خصوصیات باسکول :

حداکثر وزن 150 کیلوگرم

حداقل وزن 2/5 کیلوگرم دقت 20 -50 -100 گرم

نمایشگر باسکول : Led/Lcd

قابلیت نصب نمایشگرپرینتر دار

قابلیت نصب نمایشگر بی سیم

قابلیت نصب نمایشگرماشین حسابدار

قابلیت نصب چرخ


یک شنبه 4 تير 1396برچسب:, :: 13:38 :: نويسنده : مینا نیکنام

دستگاهی جهت توزین قطعه و همچنان توزین مواد گرمی است ، قابلیت اتصال ترازو به کامپیوتر از ویژگی های برجسته ی ترازو صنعتی جادور است ، ظاهر دستگاه بدون علمک بوده و دارای نمایشگر lcd back light با وضوح کامل است .

در آزمایشگاه های صنعتی کارخانه ها از این ترازوی صنعتی جهت انجام آزمایشگاه های صنعتی استفاده می نمایند ، ترازو با ظرفیت 3 کیلو گرم و دقت 0/1 گرم توزین می نماید ، انتخاب این ترازوی صنعتی باید با محاسبه نیاز و بر اساس مواد مورد توزین انتخاب گردد .

 

 

مدل ترازو دیجیتال ظرفیت توزین دقت در توزین ابعاد دستگاه
ترازوی صنعتی مدل jdi 3000 گرم 0/1 گرم 382 × 344 × 124 میلیمتر
سه شنبه 23 خرداد 1396برچسب:باسکول اتحاد , :: 13:40 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول دام کش کوچک اتحاد نوعی باسکول دام کش است که دارای درب ورود و خروج دام و گارد محافظ و قابلیت اتصال به کامپیوتر و انتقال اطلاعات به کامپیوتر و چاپگرو دارای صفحه فلزی از نوع آجدار، جهت جلوگیری از لغزیدن دام و ابعاد صفحه باسکول: بنا به درخواست مشتری وظرفیت باسکول: بنا به درخواست مشتری می باشد

 

در گروه باسکول پرتابل جرثقیلی قرار گرفته است ، توزین باسکول آویز توسط لودسل کششی صورت می پذیرد که با آویز شدن این عملیات صورت می پذیرد ، باسکول دیجیتال جادور ساخت کشور تایوان می باشد که می توان این باسکول را در ظرفیت 5 تن بهترین باسکول جرثقیلی با مقاوت بسیار بالا معرفی نمود .

باسکول جادور دارای دو قلاب در قسمت انتهایی و ابتدای بدنه می باشد که از طریق لودسلی که در مرکز باسکول دیجیتال آویز قرار گرفته توزین بر صفحه ی نمایشگر نمایان می گردد ، تنظیمات باسکول آویزی از مسیر دور توسط ریموت کنترل اجرا می گردد ، باسکول توان پارسنگ نمودن ظرفیتی معادل کل ظرفیت توزین را داشته و می توان برای توزین از محفظه ای استفاده نمود که پیش قرار دادن مواد مورد توزین وزن محفظه را پارسنگ نمود .


ویژگی های باسکول آویز دیجیتال 5 تنی جادور مدل GLG :

    توزین بسیار دقیق و سرعت عمل در نمایش وزن
    باسکول جرثقیل جهت آویز شدن از تاور ، جرثقیل یا آویز از سقف
    نمایشگر واضح چراغی با قابلیت قرائت از فاصله ی 20 متری
    دارای ریموت کنترل جهت تنظیم وزن از راه دور
    پارسنگ الکترونیکی و کنترلی
    باسکول دیجیتالی دارای قلاب آویز شدن و قلاب کششی بسیار قوی جهت توزین
    ظرفیت توزین 5 تن با دقت در خطا معادل 1 کیل گرم
    دارای بدنه ی فولادی مقاوم و ساختار بسیار نیرومند
    مقاوم در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی متغیر
    کلید های عملیاتی روی بدنه و ریموت کنترل
    دارای باتری با قابلیت شارژ و استفاده ی مدام
    قابلیت پارسنگ معادل ظرفیت توزین
    باسکول آویز ایده ال جهت توزین اقلام حجیم و سنگین
    ساخت کشور تایوان با رعایت استاندارد های جهانی توزین

دارای ظرفیت 600 گرم در توزین با دقت 0.01 گرم در گروه ترازوی آزمایشگاهی و گرمی قرار دارد ، محفظه ی توزین ترازوی آزمایشگاهی کیا برای کسر تاثیر هوای محیط و محاسبه ی توزین دقیق بوده و می توان توزین را بدون محفظه نیز انجام داد . این مدل ترازو امکان شمارش قطعات را نیز به صورت همزمان با توزین دارا می باشد. کار با این دستگاه بسیار آسان است و اجرای فرآیند کالیبراسیون نیز با استفاده از این مدل ترازوی دیجیتال به سادگی صورت می گیرد. شما می توانید این دستگاه را در شرایط آب و هوایی مختلف و در دمای بین 10- تا 50+ بدون هیچگونه اشکالی مورد استفاده قرار دهید. ترازوی دیجیتال کیا مدل SL600 دارای ابعادی معادل 19*24 سانتی متر می باشد و به طور کلی دارای وزنی حدود یک کیلوگرم می باشد. این محصول در عین سبکی و وزن کمی که دارد بسیار مقاوم است و در برابر عوامل مختلف مستحکم می باشد. جنس بدنه در این مدل ترازو از پلاستیک فشرده است. این ترازوی دیجیتال دارای نمایشگر با کیفیت بالا و به صورت چراغی است که قرائت را تسهیل می بخشد.

مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA SL600
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0.01 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه

پنج شنبه 24 فروردين 1396برچسب:ترازو بیورر , ترازو, :: 12:20 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازو بیورر با تنوع در زمینه ی ترازو وزن کشی ، متخصص سلامتی در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد ،ترازو فردی و ترازوی آشپزخانه از محصولات بیورر هستند که با هدف سنجش سلامتی افراد در اصلاح رژیم های غذایی توسط توزین و کنترل نمودن روزانه ی وزن نفر طراحی و پیشنهاد می گردد ، ترازو بیورر ساخت کشور آلمان می باشد



فرمول تعیین دقت و ظرفیت لودسل باسکول دیجیتال را در این قسمت جهت آگاه سازی کاربران توضیح داده ایم . لودسل به عنوان اصلی ترین بخشباسکول است و وظیفه اصلی باسکول یعنی محاسبه وزن جسم را بر عهده دارد بالا بودن دقت لودسل و درصد خطای پایین در توزین اجسام بسیار مؤثر است هر چه میزان خطای باسکول کمتر باشد وزن به دست آمده به وزن واقعی نزدیک تر می شود البته برای هر کاری دقت خاصی مورد نظر است و در خطای مشخصی قابل قبول است خریداران باسکول و لودسل باید هنگام خرید به میزان دقت لودسل باسکول بر اساس نوع نیاز و استفاده خود توجه نمایند گزینه دیگری که خریداران لوسل باسکول باید به آن توجه کنند حداکثر ظرفیت لودسل می باشد اینکه از باسکول در چه صنعت و برای چه منظوری استفاده می شود در تعیین حداکثر ظرفیت مورد نیاز تعیین کننده است البته تمام سازندگان لودسل حداکثر ظرفیت و در خطای لودسل را در قسمت مشخصات آن ذکر می کنند تا خریداران بتوانند به راحتی لودسل باسکول مورد نظر خود و مطابق با نیاز خود را تهیه کنند همچنین دانستن کشور سازنده ی این قطعه نیز یکی از مسائل حائذ اهمیت می باشد .

در صورتی که شما بخواهید خودتان ظرفیت و دقت لودسل باسکول مورد نظرتان بسنجید و همچنین دقت و ظرفیت مورد نیاز خودتان را حساب کنید و به دست بیاورید هم برای به دست آوردن دقت و درصد خطای لودسل باسکول و هم برای تعیین ظرفیت باسکول و ظرفیت آن فرمول های مشخصی وجود دارد که در این قسمت به بررسی آن پرداخته ایم .

فرمول محاسبه دقت لودسل باسکول :

جهت محاسبه دقت یا همان درصد خطای لودسل باسکول می توان از دو روش استفاده کرد .

روش اول این است که تعداد لودسل را ضرب در ظرفیت لودسل مورد نظر کرد و عدد به دست آمده را بر حداکثر خطای مورد انتظار ضرب در دو، تقسیم کنیم. عدد به دست آمده را ضریب سنجش می گویند .

ضریب سنجش = (حداکثر خطای مورد انتظار × 2) ÷ (تعداد لودسل × ظرفیت لودسل)

حال شما باید لودسلی را برای باسکول خود انتخاب کنید که حداقل تعداد تقسیمات آن بیشتر از ظرفیت سنجش و حداکثر تعداد تقسیمات داخلی آن کمتر از ظرفیت سنجش باشد. هر چه ظریب سنجش به حداکثر تقسیمات داخلی لودسل باسکول نزدیکتر باشد دقت باسکول بیشتر می شود .

روش دوم این است حداکثر خطای مورد انتظار را در 200 ضرب کنیم و سپس بر تعداد لودسل ضرب در ظرفیت لودسل تقسیم کنیم. عددی که به دست می آید را ضریب خطا می گوییم .

ضریب خطا = (تعداد لودسل × ظرفیت لودسل) ÷ (حداکثر خطای مورد انتظار × 200)

این عدد درصد خطای لودسل باسکول را نشان می دهد و شما بر اساس نیاز و انتظاری که از باسکول دارید باید لودسل مناسب را انتخاب کنید .

فرمول محاسبه ظرفیت لودسل باسکول :

برای محاسبه ظرفیت لودسل باسکول و ظرفیت مورد نیاز باید از فرمول زیر استفاده کنیم .

ظرفیت لودسل = تعداد لودسل ÷ ضریب فشار مؤثر × ضریب بار گریز از مرکز × ضریب بار نامتعادل × (بار + بار اولیه)

ضریب فشار را معمولا بین 1.2 و 1.5 در نظر گرفته می شود .

ضریب بار گریز از مرکز معمولا بین 1.1 و 1.3 در نظر گرفته می شود .

متغیر بار عبارت است از حداکثر وزن جسمی که می خواهید اندازه گیری کنید .

متغیر بار اولیه عبارت است از وزن بار مرده یا وزن سیستم توزین بدون بار .

 

 

چهار شنبه 25 اسفند 1395برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : مینا نیکنام

 ترازو خانگی در واقع همان ترازو زیر پایی می باشد که در منازل یا مطب پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد تنوع ترازو خانگی بسیار زیاد است و تغذیه ی ترازو در تمام مدل ها تنها باتری بوده و جنس ترازو از پلاستیک فشرده و شیشه ی نشکن تشکیل می گردد .

 
مشخصات کلی :
برند : کمری
مدل : 9313 CAMRY
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کمری
مدل : 9008 CAMRY
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : ترازوی خانگی
گارانتی : 6 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کمری
مدل : 9015 CAMRY
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازوی خانگی
گارانتی : 6 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کمری
مدل : CAMRY ef921
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازوی خانگی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer gs203
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
گارانتی : 24 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer gs203
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
 
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer gs39
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
 
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer gs42
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
 

مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer gs420
ظرفیت : 150 کیلوگرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
 
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer gs27
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازوخانگی
 
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer gs58
ظرفیت : 180 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
گارانتی : 24 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : بیورر آلمان
مدل : beurer ms01
ظرفیت : 120 کیلوگرم
دقت در توزین : 1000 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی
گارانتی : 24 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : بیورر آلمان
مدل : beurer ms50
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 1000 گرم
نوع کاربری : ترازوی خانگی
گارانتی : 24 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : Seca
مدل : Seca 760
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 کیلو گرم
نوع کاربری : ترازوی خانگی - باشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : Seca
مدل : Seca 750
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 کیلو گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی - باشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : Seca
مدل : Seca 813
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو خانگی - باشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : Seca
مدل : Seca 755
ظرفیت : 160 کیلو گرم
دقت در توزین : 500 گرم
نوع کاربری : باسکول پزشکی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : Seca
مدل : Seca 703
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول پزشکی
گارانتی : 12 ماه

 

 مناسب توزین نوزاد در مطب پزشکان و مراکز بهداشت و درمان مورد استفاده قرار می گیرد که جهت اندازه گیری وزن نوازد در چندین مرحله برای اطلاع از مراتب رشد نوزاد است و ظاهر گهواره ای ترازو امکان توزین آسان تر را فراهم می نماید که در مواردی نیز علاوه بر توزین ، امکان اندازه گیری قد نوزاد را نیز فراهم می نماید


 

مشخصات کلی :
برند : Seca
مدل : Seca 725
ظرفیت : 16 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی پزشکی نوزاد
گارانتی : 12 ماه

 
 
مشخصات کلی :
برند : Seca
مدل : Seca 374
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی پزشکی نوزاد
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer jps07
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
   
مشخصات کلی :
برند : Beurer
مدل : beurer jps11
ظرفیت : 100 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
   
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer jgs22
ظرفیت : 5 تا 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
گارانتی : 24 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer by80
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
گارانتی : 24 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : Balas
مدل : Balas Baby
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
گارانتی : 24 ماه

 

 

 

دو شنبه 18 بهمن 1395برچسب:, :: 13:23 :: نويسنده : مینا نیکنام

 بسیار مقاوم و نیرومند است این دستگاه بهترین ترازو آزمایشگاهی در ایران است که قیمت ترازو در مقابله با کیفیت و کارکرد آن در طولانی مدت عادلانه می باشد یکی از ترازو های آزمایشگاهی پر طرفدار است ، آمار فروش سالیانه ی این ترازو بالا بوده و چندین سال است که تولید این دستگاه ادامه داشته و با آمدن ترازو های جدید هنوز از فروش این ترازو کاسته نشده است ، ترازوی دیجیتال معرفی شده در چندین ظرفیت و حساسیت توزین تولید می گردد ، این دستگاه را می توان در گروه ترازوی زرگری نیز معرفی نمود زیرا در طلا فروشی ها و زرگری ها از این دستگاه استفاده می نمایند و در زمان خرید ترازو این دستگاه انتخاب اول برای امر زرگری می باشد .

مدل ترازو ازمایشگاهی دقت در توزین ظرفیت  ترازو ابعاد دستگاه
AND FX120I 0.001 گرم 122 گرم ø 130 میلیمتر
AND FX200I 0.001 گرم 220 گرم ø 130 میلیمتر
AND FX300I 0.001 گرم 320 گرم ø 130 میلیمتر
AND FX1200I 0.01 گرم 1220 گرم ø 150 میلیمتر
AND FX2000I 0.01 گرم 2200 گرم ø 150 میلیمتر
AND FX3000I  0.01 گرم 3200 گرم ø 150 میلیمتر

 

 

 

سه شنبه 5 بهمن 1395برچسب:, :: 11:4 :: نويسنده : مینا نیکنام
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : SADRA 75 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR LS G
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR LS 2
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : LS6 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : ACLAS CS 2
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری :  ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

 

 
پنج شنبه 16 دی 1395برچسب:, :: 13:57 :: نويسنده : مینا نیکنام

 

   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX PUT 3000 - 30 KG
ظرفیت : 5 کیلو گرم - 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم - 5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7000 - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX PUT 3000 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم - 5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT206 - B
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT260 - F
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT260 - F
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PAND BRAVO
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه
پنج شنبه 2 دی 1395برچسب:, :: 13:52 :: نويسنده : مینا نیکنام

 ایراد ترازو و رفع مشکل آن از مسائلی است که ممکن است برای هر مصرف کننده ای رخ دهد هر وسیله ای ساخت دست انسان مطمئنا به مرور زمان با نقص و ایراداتی مواجه خواهد شد نقص قطعات ، اختلال در عملکرد دستگاه و اجزای آن طبیعی است بعضی از این مشکلات را به داشتن دانش معمولی و شناخت ابتدایی دستگاه می توان به آسانی برطرف کرد ولی برخی دیگر از این مشکلات و نقایص باید توسط افرد متخصص بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود .

ترازو نیز وسیله ای مکانیکی و دیجیتالی ساخت دست بشر است که به مرور زمان با مشکل مواجه می شود از طرف دیگر هم موادی که در ساخت انواع ترازو مورد استفاده قرار میگیرد مواد استهلاکی است که به مرور زمان مستهلک شده و در کارایی آن اختلال ایجاد می شود برخی از اشکالاتی که در هنگام کار با ترازو پیش می آید بسیار ابتدایی است که با یک بررسی ساده قابل رفع است و در صورتی که با آن رفع نشد باید به تعمیر کار ترازو مراجعه کنیم .

خاموش شدن ترازو :

یکی از مشکلاتی که ممکن از برای ترازو دیجیتال پیش بیاید روشن نشدن دستگاه است . ابتدا باید دکمه پاور یا همان روشن کردن آن را بررسی کرد و از روشن بودن آن مطمئن شوید و یا اینکه از شارژ بودن باتری ترازو و یا اتصال دوشاخه آن به برق مطمئن شوید در صورتی که تمام این موارد بررسی شد و کماکان ترازو روشن نشد باید به واحد تعمیرات ترازو مراجعه نمایید .

نوسان ترازو :

محل قرارگیری ترازو تراز نیست و یا اینکه ترازو در برابر باد کولر قرار دارد . در بعضی مدل های ترازوی دیجیتال مجاورت با گوشی های همراه یا سایر وسایلی که موج رادیویی تولید می کنند نیز موجب این اشکال می شود . در این حالت باید از تراز بودن محل قرار گیری ترازو اطمینان حاصل و همچنین از همسطح بودن محل قرار گیری آن مطمئن شد . ترازو را از جلوی باد کولر جا به جا نمایید . تلفن همراه یا سایر وسایل الکترونیکی را از مجاورت ترازو دور کنید و در صورتیکه این اقدامات مؤثر نبود با واحد خدمات ترازو دیجیتال تماس بگیرید .

مشاهده کلمه lock بر روی اندیکاتور ترازو :

اگر این پیام را مشاهده کردید به این معنی است که دستگاه شما به حالت قفل در آمده است در این حالت با واحد خدمات ترازو تماس حاصل نمایید تا به صورت تلفنی شما را برای حل مشکل راهنمایی نمایند .

دستگاه فقط با باتری کار می کند :

در این صورت ممکن است پریز مورد استفاده خراب باشد و برق نداشته باشد و یا اینکه کابل برق دستگاه خراب شده باشد و جریان برق را منتقل نکند که در این صورت به بررسی پریز بپردازید یا ترازو را به پریز دیگری متصل کنید در صورت رفع نشدن ایراد ترازو کابل را بررسی کنید و در صورتی که هیچ کدام از این موارد مفید نبود و دستگاه کار نکرد باید به واحد خدمات ترازو مراجعه کنید یا به تعمیرگاه معتبر بروید .

باتری ترازو کار نمی کند :

در این صورت در صورتی که باتری را به پریز درست وصل کردید و همچنین کابل برق آن سالم باشد ولی همچنان باتری شارژ نمی شود و دستگاه با باتری کار نکرد مطمئنا باتری خراب است یا در صورت نادر ترازو خراب شده است در هر دو مورد تنها راه مراجعه به تعمیرگاه معتبر یا تماس با واحد خدمات ترازو هست .

سه شنبه 9 آذر 1395برچسب:, :: 14:45 :: نويسنده : مینا نیکنام

 

   برند : beurer
مدل : beurer ks27
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
ابعاد مناسب 23.2×15.3×1.65 سانتی متر
   برند : beurer
مدل : beurer ks29
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
ابعاد 21×16×5.5 سانتی متری
   برند : beurer
مدل : beurer ks25
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
 ابعاد 22×15×5 سانتی متر
   برند : beurer
مدل : beurer ks28
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
ابعاد 18.8×1.9 سانتی متر
   برند : beurer
مدل : beurer ks31
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
ابعاد 19×15×3.3 سانتی متر
   برند : beurer
مدل : beurer ks37
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
ابعاد 24×12×1.5 سانتیمتر
   برند : beurer
مدل : beurer ks41
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
ابعاد 14.7×13.8×21 سانتی متر

 

   

سه شنبه 25 آبان 1395برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول دام کش جهت استفاده در دامداری برای توزین دام می باشد ، معمولا باسکول دیجیتال دام دارای محفظه ای است که حیوان به صورت کامل درون آن قرار می گیرد ، باسکول دامداری دارای ورودی و خروجی حیوان می باشد که به همراه رمپ اجرا می گردد .

   
مشخصات کلی :
برند : بی نظیر
مدل : binazir 1000 kg d
ظرفیت : 1000 کیلو گرم
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول دامداری
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی
برند : بی نظیر
مدل : binazir 1500 kg d
ظرفیت : 1500 کیلو گرم
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول دامداری
گارانتی : 12 ماه

ترازوی دقیق است که با حساسیت بالا توزین نموده این امر در توزین مواد آزمایشگاهی و نیز مواد گران قیمت حائز اهمیت می باشد ، این نوع ترازو معمولا بدون علمک بوده و یک نمایشگر بر روی بدنه وجود دارد .ترازوی گرمی دستگاهی مناسب جهت توزین مواد گرمی و بسته بندی مواد می باشد .

ویژگی ها :

مدل ترازو : ترازو KB
ظرفیت ترازو : 500 گرم | 2 کیلوگرم
دقت : 0/01 گرم | 0/1 گرم
ابعاد ترازو : 17 × 24 سانتیمتر
کلید عملیاتی : کلید روشن/خاموش | پارسنگ الکترونیکی
نوع تغذیه : برق و باطری
نوع نمایشگر ترازو : LCD
ترازو گرمی مدل KB بدون قابلیت اتصال به چاپگر و کامپیوتر

یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:, :: 14:37 :: نويسنده : مینا نیکنام
علاوه بر پایین بودن قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی دارای کیفیت متناسبی نیز می باشد ، AND گران ترین ترازو آزمایشگاهی شناخته شده است و در قیاس با ترازو آزمایشگاهی چینی کیفیت فوق العاده ای دارد .
 
ترازوی دیجیتال مدل کیا یکی از برند هایی است که در صنعت ترازوی آزمایشگاهی فعالیت می نماید و کیفیت ترازو در مقایسه با قیمت ترازو مناسب می باشد البته اگر ترازو برای محیط آزمایشگاهی تهیه می گردد پیشنهاد اول digi scale ترازوی آزمایشگاهی AND می باشد اما اگر دستگاه برای کار های ساده تر انتخاب می گردد ، این ترازو پاسخگوی نیاز است .
 
برای نمونه ترازوی BL1000 با حساسیت 0.01 گرم توزین می نماید این ترازو را می توان در گروه ترازوی زرگری قرار داد که بیشتر برای طلا فروشی ها و زرگری ها انتخاب می گردد زیرا جهت توزین طلا نیاز به حساسیت بیشتری نیست و مدل BL1000 کاملا برای این کار مناسب می باشد ، کیفیت این دستگاه در مقابله با ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GF پایین تر است و ساختار AND بسیار نیرومند تر از دستگاه کیا ساخته شده است و عمر بسیار طولانی دارد اما به صورت کلی انتخاب ترازوی دیجیتال BL1000 در سطح این گروه با قیمت پایین مناسب است .
 
دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND خرید ترازو AND را برای کار های آزمایشگاهی بسیار ایده ال معرفی می نماید اما زمانی که نیاز خریدار با قیمت ترازو هم خوانی ندارد از این رو در این حال دیجی اسکال ترازوی ارزان قیمت تر بنام کیا معرفی و تایید می نماید .
 
ترازوی دیجیتالی با برند کیا دارای 12 ماه گارانتی می باشد و در مدل های آزمایشگاهی دارای محفظه ی توزین است .
 
جهت اطلاع از قیمت ترازوی آزمایشگاهی به صفحه ی محصولات ترازو مراجعه نمایید یا جهت تعمیرات ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با کارشناسان تعمیرات دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .
 
 
 
پنج شنبه 8 مهر 1395برچسب:, :: 12:11 :: نويسنده : مینا نیکنام
بهترین روش شمارش قطعات می باشد ، زیرا شمارش قطعات توسط دستگاه شمارشگر که به ترازو COUNTER نیز معروف می باشد جهت محاسبه ی و شمارش قطعات به کار می رود و با سرعت بی نظیری قطعات را به صورت دقیق شمارش می نماید .

شمارش دستی اجسام در صورتی که ابعاد قابل توجهی داشته باشند و تعداد بسیار زیادی نباشد امکان پذیر است و می توان با صرف وقت و دقت آن را انجام داد ، ولی اگر تعداد بالایی از قطعات مورد نظر را بخواهیم شمارش کنیم معمولا کاری خسته کننده است و در اکثر موارد با اشتباهات عددی مواجه می شویم و مجبوریم بارها از ابتدا شروع به شمارش آن قطعات کنیم ، علاوه بر بروز خطا در شمارش تعداد بالای اجسام یک شکل ، زمان بر ، بودن شمارش هم یکی دیگر از مشکلات است ، حال علاوه بر تعداد بالای اجسام یک شکل و از طرفی نبود زمان کافی برای شمارش و پایین آمدن دقت لازم برای شمارش ، کوچک بودن ابعاد اجسام یک شکلی که می خواهیم شمارش کنیم را هم به این مشکلات اضافه کنیم .

در اغلب این موارد که با تعداد بالای اجسام کوچک مواجه می شویم از شمردن دقیق آن ها صرف نظر می کنیم و به صورت تخمینی تعدادی برای آن حدس می زنیم ، البته که در موارد عادی دقیق بودن تعداد اینگونه اجسام چندان اهمیت ندارد و همان تعداد تخمینی کافی است .

ترازوی تعداد شمار یکی از انواع ترازو ها است که برای شمارش اجسام زیاد و اغلب در ابعاد کوچک طراحی و ساخته شده است ، با استفاده از ترازوی دیجیتال می توانیم با استفاده از وزن اجسام به تعداد آن ها پی ببریم ، طراحی و ساخت ترازو تفاوت چندانی با سایر دستگاه ها ندارد ، تنها تفاوت در این است که عامل عدد را در آن دخیل کرده اند ، یعنی ترازو با محاسبه وزن هر جسم آن ، وزن را به عنوان یک واحد شناسایی در نظر داشته و با افزایش وزن ، کل وزن را بر آن واحد تقسیم کرده و تعداد اجسام مورد نظر را به دست می آورد ، باید دقت داشته باشیم که وزن اجسامی که می خواهیم با ترازو بشماریم باید با هم مساوی باشد ، در صورت متفاوت بودن وزن اجسام ، ترازو قادر به شمارش تعداد اجسام نیست ، به عبارت صحیح تر تعدادی که ترازو در این صورت نشان می دهد ، واقعی نیست .

در صنایع تولیدی که اجسام با ابعاد کوچک و در تعداد بالا تولید می شوند ، داشتن چنین ترازو دیجیتالی کمک بسیاری به تسریع روند کار بنگاه ها و بالا رفتن دقتشان می شود ، این امر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که کارخانجات و تولیدی ها بخواهند محصول خود را بفروشند و در نتیجه لزوما باید تعداد دقیقی از آن را به مصرف کننده تحویل بدهند ، طبیعتا استفاده از شمارش دستی امکان پذیر نیست ، زیرا تعدادی که این صنایع برای تولید و فروش نیاز دارند غالبا بالاتر از هزار عدد است که شمارش این مقدار به صورت دستی نه امکان پذیر است نه میتواند با دقت کافی انجام شود ، ترازو تعداد شمار غالبا برای مصارف این صنایع ساخته شده است تا این صنایع بتوانند وزن اجسام مورد نظر خود را به دست بیاورند .

نکته دیگری که قابل ذکر است ، بیان این مطلب است که شاید برخی از اجسام دارای وزن موثر کمی باشند و به تنهایی ترازو نتواند وزن آن ها را به صورت یک واحد ثبت کند ، در این موارد می توان با قرار دادن تعداد بیشتری از آن جسم بر روی ترازو و ثبت تعداد آن ها ، واحد ثبت شده بر روی ترازو را برای آن تعداد در نظر گرفت و در آخر هر یک واحد ثبت شده توسط ترازو را در همان تعداد مشخص ضرب نمود ، البته بعضی از این نوع دستگاه ها این امکان را نیز فراهم کرده اند .

 

دو شنبه 29 شهريور 1395برچسب:, :: 15:29 :: نويسنده : مینا نیکنام

تولیدات این مجموعه در زمینه ی باسکولت و باسکول های سنگین و باسکول دامکش می باشد همچنین این مجموعه در بخش گارانتی و خدمات پس از فروش باسکول نیر با داشتن کادری حرفه ای و متخصص بسیار قدرتمند فعالیت می کند . تمامی محصولات کارخانه ی بی نظیر دارای استانداردهای بین المللی بوده و به همراه 12 ماه گارانتی ارائه می شود در قسمت پایین شما را با انواع باسکول بی نظیر و مشخصات آن آشنا می کنیم .

 

باسکولت بی نظیر :

* ظرفیت 60 کیلوگرم

* دقت در توزین 50 گرم

* نوع دستگاه : باسکول فروشگاهی

* ابعاد : 36 × 46 سانتی متر

* جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

* گارانتی محصول : 12 ماه
 
 

باسکول 150 کیلویی بی نظیر :

*ظرفیت 150 کیلوگرم

دقت در توزین 50 گرم

نوع دستگاه : باسکول فروشگاهی

ابعاد : 36 × 46 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول 300 کیلویی بی نظیر :

* ظرفیت : 300 کیلوگرم

* دقت در توزین : 100 گرم

* نوع دستگاه : باسکول فروشگاهی

* ابعاد : 46 × 59 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول استیل بی نظیر :

* ظرفیت : 300 کیلوگرم

* دقت در توزین : 20 گرم

نوع دستگاه : باسکول فروشگاهی

* ابعاد : 52 × 42 سانتی متر

* جنس بدنه : استیل ضد زنگ

گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول بی نظیر 600 کیلوگرم :

* ظرفیت : 600 کیلوگرم

* دقت در توزین : 100 گرم

نوع دستگاه : باسکول فروشگاهی

* ابعاد : 71 × 67 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول بی نظیر 1500 کیلوگرم :

* ظرفیت : 1500 کیلوگرم

* دقت در توزین : 200 گرم

نوع دستگاه : باسکول فروشگاهی

* ابعاد : 110 × 110 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول چرخدار بی نظیر :

* ظرفیت : 1500 کیلوگرم

دقت در توزین : 200 گرم

نوع دستگاه : باسکول صنعتی

ابعاد دستگاه : 110 × 110 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول صنعتی بی نظیر :

* ظرفیت : 2000 کیلوگرم

* دقت در توزین : 500 گرم

نوع دستگاه : باسکول صنعتی

* ابعاد : 150 × 150 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول 4 تن بی نظیر :

* ظرفیت : 4000 کیلوگرم

* دقت در توزین : 1 کیلوگرم

* نوع دستگاه : باسکول صنعتی

* ابعاد دستگاه : 150 × 150 سانتی متر

* جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

* گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول صنعتی 6 تن :

* ظرفیت : 6000 کیلوگرم

* دقت در توزین : 2 کیلوگرم

* نوع دستگاه : باسکول صنعتی

* ابعاد دستگاه : 150 × 200 سانتی متر

* جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

* گارانتی محصول : 12 ماه

 

باسکول 10 تن صنعتی :

* ظرفیت : 10000 کیلوگرم

* دقت در توزین : 2 کیلوگرم

* نوع دستگاه : باسکول صنعتی

* ابعاد دستگاه : 200 × 250 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

باسکول 20 تنی :

ظرفیت : 20 تن

* دقت در توزین : 5 کیلوگرم

* نوع دستگاه : باسکول صنعتی

* ابعاد دستگاه : 200 × 250 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی با رنگ پادرکوت مقاوم

گارانتی محصول : 12 ماه

باسکول دامکش 1 تن :

* ظرفیت : 1 تن

* دقت در توزین : 200 گرم

* نوع دستگاه : باسکول دامکش

ابعاد : 150 × 150 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی

گارانتی محصول : 12 ماه

باسکول دامکش 1/5 تن :

* ظرفیت : 1/5 تن

* دقت در توزین : 200 گرم

نوع دستگاه : باسکول دامکش

* ابعاد : 110 × 200 سانتی متر

جنس بدنه : فلزی

گارانتی محصول : 12 ماه

یک شنبه 21 شهريور 1395برچسب:ترازوی مقایسه ای, :: 16:40 :: نويسنده : مینا نیکنام
ترازوی مقایسه ای را نوعی ابزار توزین می نامیم تعیین معیار واحد برای اندازه گیری از قدیم مسئله مهمی بوده است وقتی حرف از ترازو و وزن کشی می زنیم بحث وزنه مطرح می گردد وزنه ها وسیله ای برای سنجش وزن اجسام دیگر است . وزنه ی ترازو در اوزان مشخص ساخته می شوند تا با آن ها بتوان وزن سایر اجسام را سنجید طبیعتا این وزنه ها باید توسط ارگان معتبری تولید گردد تا بتوان به صحت وزنه ها اطمینان داشت ولی اینکه بتوان وزنه هایی با یک معیار و وزن ثابت ساخت چندان کار دشواری نیست مسئله مهم اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن وزن وزنه ها و همچنین برابر بودن تمام آن است معمولا این کار توسط شرکت استاندارد هر کشور انجام می شود .

شرکت استاندارد همچنین برای اطمینان از صحت عمل ترازوها سالانه به سنجش عملکرد ترازوی دیجیتال اقدام  می کند این مجموعه با استفاده از وزنه هایی در وزن های مشخص و قرار دادن آن بر روی ترازو عمل سنجش را انجام می دهند در صورتی که آن ترازو وزن وزنه ها رو درست نشان دهد برچسب صحت عملکرد ترازو را برای آن ترازو صادر می کند .

این سازمان همچنین برای صحت وزن تولیدات و محصولات کارخانجات و تولیدی ها هر ساله وزنه های آن ها را می سنجد تا صحت وزن آن ها اطمینان حاصل کند و از کم فروشی و تضییع حقوق مصرف کننده جلوگیری کند .

سوالی که مطرح می شود این است که خود سازمان استاندارد اولا چگونه از صحت وزن وزنه ها و یا به عبارت دیگر از معیار های خودش اطمینان حاصل می کند و دوم اینکه چگونه به سنجش وزنه های سایر بنگاه ها اقدام می کند و با چه وسیله ای این سنجش را انجام  می دهد؟

برای این منظور از ترازوی مقایسه کننده استفاده می شود این ترازو به منظور مقایسه بین نمونه جرم با نمونه استاندارد ساخته شده است که در صورت کالیبره نبودن جرم نمونه آن را اصلاح می کند سازمان استاندارد از این ترازو برای سنجش صحت اجرام مختلف استفاده می کند یکی دیگر از کاربردهای این ترازو مقایسه جرم با کالیبره وزنه های استاندارد است تقریبا بیشترین استفاده از این ترازو در سازمان استاندارد صورت میگیرد البته موسسات تحقیقی و پژوهشی معتبر و آزمایشگاه ها برای موارد تحقیقی و علمی نیز از این ترازو استفاده می کنند . دستگاه معرفی شده دارای خطای بسیار پایین است و معمولا با دقت ٠.٠١  گرم  تولید میگردد .

توسط شرکت آلمانی بیورر با کاربری توزین خانگی با طرحی کودکانه ساخته شده است. جنس این ترازو از شیشه نشکن ایمن است. ظرفیت آن ١٥٠ کیلوگرم با دقت ٥٠ گرم است که به وسیله فناوری دیجیتالی و بر روی صفحه نمایش LCD وزن را نمایش می دهد. این ترازو با باتری کار می کند و دارای ابعاد ٣٢×٣٢×٢.٦ سانتی متر است.استفاده از فناوری روشن شدن سریع به محض قرار گیری بر روی آن کاربری آن را آسان تر کرده است ، همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار باعث ذخیره بهتر انرژی می شود ، نیاز به تعویض باتری را طولانی مدت می کند ، این ترازو به راحتی قابل تمیز شدن است و می توان آن را با دستمال نمدار تمیز نمود البته به هیچ وجه نباید آن را به صورت مستقیم با اب شست زیرا به آن صدمه می زند ، منبع انرژی این ترازو باتری است.



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر jgs٢٢ ٥ تا ١٥٠ کیلوگرم ٥٠ گرم ٣٢×٣٢×٢.٦ سانتی متر
شنبه 13 شهريور 1395برچسب:ترازو گرم کش, :: 13:5 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازو گرمی کوچک که به ترازو با حساسیت بالا هم معروف است ، در عطاری ها و فروشگاه هایی که به حساسیت بالا جهت بسته بندی نیاز دارند استفاده می گردد ترازو گرم کش جهت توزین مواد کم حجم با ظرفیت بسیار پایین که معمولا در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیردترازو گرمی معرفی شده چینی می باشد

 




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: