ترازوی محک - ترازو
ترازوی محک
درباره وبلاگ


با ایجاد وبلاگ ترازو محک تلاش کرده ایم تا خریداران ترازو را بیشتر با انواع ترازوهای محک آشنا سازیم . شماره تماس شرکت : 66919620-021|66919619 -021 | 33124701 -021
نويسندگان
یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:, :: 9:30 :: نويسنده : مینا نیکنام

دارای چرخ بوده و امکان جا به جایی باسکول بدون بلند نمودن دستگاه فراهم است ، دستگاه دارای استاندارد توزین است که می توان کیفیت و عمر طولانی باسکول را تضمین نمود ، ظاهر باسکول مقاوم بوده و کار های صنعتی قابل استفاده است .

باسکول معرفی شده در گروه باسکول فروشگاهی قرار گرفته است و دارای بدنه ی مقاوم بوده که مناسب برای فروشگاه طراحی شده است ، باسکول بی نظیر ساخت ایران می باشد و دارای نمایشگر قابل انتخاب در چندین مدل است شامل سه نمایشگر که در سه ردیف طراحی شده است و امکان محاسبه مبلغ کالای توزین شده را نیز دارد که بیشتر در فروشگاه ها توصیه می گردد و دومین حالت نمایشگر ، تک نمایشگر است که تنها نمایشگر وزن است و نسبت به مدل های دیگر وضوح بالاتری دارد و سومین حالت امکان تولید فاکتور در نمایشگر های ذکر شده است و کاربر زمان خرید باسکول می تواند نوع نمایشگر را به صورت نمایشگر پرینتر دار نیز انتخاب نماید .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول بی نظیر بوده و دستگاه را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید .

ویژگی های باسکول دیجیتال بی نظیر 600 کیلو گرم :
    باسکول فروشگاهی با امکان انتخاب در مدل چرخدار و ساده
    ظرفیت توزین باسکول 600 کیلو گرم
    دقت در توزین 100 گرم
    باسکول دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی
    ساخت ایران
    12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول
    باسکول دیجیتال دارای نمایشگر قابل انتخاب توسط مشتری
    قابلیت اتصال به چاپگر
    وزن باسکول در مدل ثابت 63 کیلو گرم و در مدل چرخدار 73 کیلو گرم
    ارتفاع باسکول از سطح زمین در مدل باسکول ثابت 18 سانتی متر
    ارتفاع باسکول از سطح زمین در مدل باسکول چرخدار 33 سانتی متر


شماره تماس :0216123

یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:, :: 9:27 :: نويسنده : مینا نیکنام

در گروه ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است و می توان ترازو را به دلیل مقاومت و کارایی بالا در هر دو گروه قرار داد ، ترازوی دیجیتال ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین است ، دیجی اسکال ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

ترازو اکسل ساخت کره بوده و دارای ظاهر شکیل است از ویژگی های برجسته ی ترازو امکان  ارتباط ترازوی دیجیتال با کامپیوتر است که نسبت به نمونه مشابهی که امکان ارتباط با کامپیوتر را دارد متفاوت است و با قرار گیری وزن بر روی کفه ی ترازو وزن را به صورت کاملا آنلاین به کامپیوتر ارسال می نماید در صورتی که در نمونه های مشابه با فشردن کلید مشخصی داده ها به کامپیوتر ارسال می گردند اما در این ترازوی فروشگاهی با قرار گیری کالا به صورت آنلاین وزن انتقال می یابد .

نمایشگر ترازو به صورت lcd back light و نور نمایشگر را بر اساس نور محیط ترازو می توان تنظیم نمود ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی اکسل کیفیت و عمر طولانی ترازو را تایید و تعمیرات ترازوی دیجیتال را پس از اتمام گارانتی با استفاده از قطعات فابریک و اصلی و بر اساس تعرفه ی مصوب انجام می نماید .

مشخصات کلی :

ترازوی اکسل ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین بوده ، ترازو دارای بدنه ی مقاوم و صنعتی می باشد که علاوه بر استفاه در فروشگاه ها قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها می باشد .
ویژگی های ترازوی اکسل مدل EXCELL GE30
    ترازوی دیجیتال ساخت کره
    بدنه ی ترازو مقاوم در برابر ضربه و فشار
    ظرفیت توزین 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
    امکان ارتباط ترازو به کامپیوتر به صورت آنلاین
    حالت ارتباط ترازوی دیجیتال به کامپیوتر به صورت توزین و نمایش آنی در کامپیوتر
    نمایشگر ترازو به صورت lcd back light
    محاسبه ی قیمت کالا
    توزین دقیق و سرعت در پایدار شدن وزن
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل
    دارای 12 ماه گارانتی


شماره تماس :0216123

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: