ترازوی محک - ترازو
ترازوی محک
درباره وبلاگ


با ایجاد وبلاگ ترازو محک تلاش کرده ایم تا خریداران ترازو را بیشتر با انواع ترازوهای محک آشنا سازیم . شماره تماس شرکت : 66919620-021|66919619 -021 | 33124701 -021
نويسندگان
دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده : مینا نیکنام

شرکت باسکول نیکو، تولید کننده انواع باسکول های الکترونیکی، مکانیکی و پزشکی و یکی از پشگامان تولید باسکول به شمار می رود. باسکول نیکو با 7 دهه تجربه توانسته کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه تولیدات خود قرار دهد. باسکول قد و وزن نیکو خط کشی مدل EMHW، یکی از تولیدات این شرکت محسوب می شود و محصولی با کیفیت و کارایی بالا، مناسب برای مراکز بهداشتی، بیمارستانی، ورزشی و باشگاهی است. طراحی این محصول بسیار ساده است و از قیمت مناسبی برخوردار است.
 بیشترین توان توزین باسکول قد و وزن نیکو، 200 کیلوگرم و کمترین توان آن، 2/5 کیلوگرم است و اندازه گیری وزن بر اساس دقت 20، 50 و 100 گرم انجام می شود. حداکثر میزان اندازه گیری قد، 2/20 سانتیمتر و کمترین آن، 1/40 سانتیمتر است. درباره سینی توزین باید گفت، مقدار مساحت آن 42×42 سانتیمتر است و با این اوصاف فضای زیادی را اشغال نمی کند و کاملا مناسب کارهای مورد نظر شماست. باطری این باسکول نیز هم چون سایر محصولات تولیدی شرکت نیکو، قابلیت شارژ دارد. مدل EMHW، از نوع باسکول های ثابت است و در طراحی آن از پایه استفاده شده است. از جمله قابلیت های تعریف شده برای این باسکول، قابلیت نصب نمایشگر است. به سبب این امکان کاربر قادر خواهد بود تمامی داده های به ثبت رسیده روی نمایشگر را مشاهده کند.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.  


دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 15:6 :: نويسنده : مینا نیکنام

 از سوی شرکت باسکول نیکو تولید می شود. باسکول نیکو یکی از نخستین شرکت های تولید کننده باسکول های صنعتی و فروشگاهی در ایران به شمار می رود. محصولات این شرکت بالغ بر 20 نوع است و یکی از آن ها باسکول ثابت 250 کیلوگرم است. این محصول هم چون سایر باسکول ها از بیشترین و کمترین توان توزین برخوردار است. حداکثر توان توزین این مدل 250 کیلوگرم و حداقل توان 5 کیلوگرم است و بر اساس 20، 50 و 100 گرم به اندازه گیری وزن مواد می پردازد. سینی باسکول ثابت نیکو 250 کیلوگرمی بسیار مقاوم و مستحکم است، ابعاد این صفحه 55×40 سانتیمتر و طول و عرض و ارتفاع باسکول به ترتیب 40×55×100 سانتیمتر است.

درباره طراحی و ساخت این محصول می توان گفت: باسکول نیکو به شکل پایه دار به بازار ارایه شده است و امکان نصب چرخ برای باسکول وجود دارد. باطری مدل EM201 قابل شارژ است و به راحتی در تمامی زمان ها می توان از آن استفاده کرد. نمایشگر این محصول مجهز به سیستم ماشین حسابدار است و کاربر قادر است اطلاعت و محاسبات دقیقی از وزن و قیمت اقلام در اختیار داشته باشد. نمایشگر باسکول از نوع LED و یا LCD است و همین امکان سبب می شود تا دید خوبی در محیط کم نور یا تاریک از اعداد در نمایشگر وجود داشته باشد. تامین کننده منبع تغذیه، برق شهری 220 ولت است و با توجه به شرایط اقلیمی ایران دستگاه کارکرد مطلوب و بهینه ای دارد. شرکت باسکول نیکو همیشه قابلیت هایی را برای سهولت در استفاده از محصولات خود فراهم می کند. از جمله این قابلیت ها باید به مزیت نصب نمایشگر چاپگر اشاره کرد، نمایشگر چاپگر با اتصال به کامپیوتر، داده را روی کاغذ چاپ می کند. قابلیت نصب نمایشگر بدون سیم این امکان را فراهم می کند تا از فاصله ی دور بتوان اعداد را مشاهده کرد. و در نهایت قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه برای راحتی کار خریدار و مشتری فراهم شده است.   

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : مینا نیکنام

 برای توزین دام طراحی شده است. هم چون سایر مشخصات کلی باسکول از بیشترین و کم ترین توان توزین برخوردار است. بیشینه توان توزین 3000 کیلوگرم و کمینه توان توزین آن 50 کیلوگرم است که با حساسیت 200 گرم به اندازه گیری وزن احشام می پردازد. ابعاد سینی توزین دام 150×150 سانتیمتر است. باسکول دامکش نیکو 3 تن دارای باطری قابل شارژ است و نمایشگر آن مجهز به سیستم ماشین حسابدار است و به محاسبه دقیق وزن و قیمت اقلام می پردازد. کیفیت نمایشگر از نوع LCD\LED است در نتیجه، در نور کم و یا فضای تاریک وضوح صفحه نمایشگر بسیار عالی خواهد بود.
برخی قابلیت ها برای راحتی کار خریدار روی باسکول دامکش نیکو تعبیه شده است. از جمله این قابلیت ها می توان به مزیت نصب نمایشگر چاپگر پرداخت، از طریق نصب نمایشگر چاپگر و اتصال آن به کامپیوتر، خریدار می تواند داده های توزین را چاپ کند. قابلیت نصب نمایشگر بدون سیم هم وجود دارد، با نصب این نمایشگر می توانید از فاصله دور اطلاعات روی نمایشگر را به وضوح مشاهده کنید. و در نهایت می توان قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه را نام برد که برای راحتی کار خریدار و مشتری تعبیه شده است.


دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:36 :: نويسنده : مینا نیکنام

ساخت داخل است و در چهار نوع با چهار ظرفیت توزین مختلف عرضه شده است. ظرفیت های ترازوی آزمایشگاهی سهند مدل DY-F1 به ترتیب 15 کیلوگرم، 30 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 60 کیلوگرم است. حساسیت این انواع در دو نوع نخست 2 گرم، در وزن 50 کیلوگرم 5 گرم و در 60 کیلوگرم 10 گرم است. این بازه برای و ظرفیت های موجود، می تواند بیش از استفاده فروشگاهی، استفاده صنعتی نیز داشته باشد و گستره بزرگی از مصرف کنندگان را پوشش دهد. طراحی ترازوی علمک دار سهند مدل DY-F1 خاص است و در بازار ترازوهای فروشگاهی نظیر ندارد. چراکه به جای طرح استیل کفه یا سینی، از طرح چوب برای سینی استفاده کرده است و جلوه ای منحصر به فرد به آن داده است. علمک این ترازوی ایرانی نیز به رنگ طلایی در آمده است تا از نظر ظاهری با تمامی ترازوهای فروشگاهی بزار تفاوت داشته باشد. نمایشگر سه تکه این ترازو از نوع LCD است و برای نمایش قیمت و قیمت کل و وزن تعبیه شده است. اعداد نصب شده بر روی صفحه کیبورد ترازو به فارسی است و به شکل برجسته ساخته شده اند.

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازویی علمک دار با ظرفیت توزین 30 کیلوگرم و حساسیت 5 گرم است. می توان حساسیت ترازو را بین 2 گرم تا 10 گرم تنظیم کرد. جنس بدنه ترازو از پلاستیک فشرده تهیه شده و سینی از استیل است. توانایی جلوگیری از هر گونه نویز یا تغییر در کالیبراسیون ترازو وجود دارد. آزمایش الکترونیکی ترازو پس از هر بار روش شدن انجام می شود. دارای 28 حافظه مستقیم و 200 حافظه غیر مستقیم برای به خاطر سپردن نام کالاها یا قیمت‌هایشان. ثبت اطلاعات در حافظه ترازو به راحتی انجام می شود. لودسل ترازو بسیار حساس است و در هر گوشه‌ای از سینی، توزین به دقت صورت می‌گیرد. ساختار محکم و ضد رطوبت از جنس آلومینیوم تزریقی. نمایشگر دو طرفه و سه قسمتی با توانایی 6 رقم برای نمایش قیمت و قیمت کل و وزن. دارای پارسنگ الکترونیکی تا وزن 10 کیلوگرم.

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:10 :: نويسنده : مینا نیکنام

 دو نوع دارد. مدل حاضر نوع 150 کیلوگرمی است که 100 گرم حساسیت در وزن کردن به خرج می دهد. می توان برای این ترازوی کوچک کاربردی صنعتی متصور شد. بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده یا سخت تهیه شده است. دارای نمایشگری از نوع LCD با نور پس زمینه آبی رنگ است. ترازوی آویز کیا مدل TL می تواند در سه واحد وزنی پوند و اونس و کیلوگرم وزن کند. 35 سانتیمتر طول این ترازوی سیار است. 3 دکمه بر روی آن تعبیه شده است که Hold و Unit و Tare نام دارد. دکمه Tare همان پارسنگ است. Unit واحد وزنی را تغییر می دهد. و Hold کار Setting را می کند و برخی عملکردهای دیگر را به نوع توزین اضافه می کند. ترازوی آویز کیا مدل TL به صورت خودکار و پس از آنکه به مدت 120 ثانیه با آن کار نشود، خود به خود خاموش خواهد شد. این ترازوی کوچک از 2 باطری قلمی تغذیه می کند.

خصوصیات ترازو :

ظرفیت توزین 150 کیلوگرم
حساسیت 100 گرم
 توانایی توزین در 3 واحد وزنی
نمایشگر LCD با نور پس زمینه آبی
 مجهز به خاموشی خودکار
تغذیه از طریق 2 باطری قلمی

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : مینا نیکنام

برای مصارفی تولید شده است که نیاز به وزن کردن در ظرفیت های بالا ندارد. چراکه نهایت ظرفیت توزین آن 50 کیلوگرم است و حساسیتش در این مقدار 20 گرم. بدنه این ترازوی آویز از پلاستیک فشرده تهیه شده است. دستگیره ای بالای دستگاه تعبیه شده است و قلاب توزین که حکم سینی را دارد در انتهای آن معلق است. نمایشگر ترازوی آویز DG8 از نوع LCD است و با نور پس زمینه آبی رنگ نمایشگر اعداد وزن شده است. چهار دکمه روی بدنه ترازو وجود دارد که یکی از آنها قرمز است و دکمه روشن خاموش است و سه دکمه دیگر اجرا کننده برنامه های دیگرند. دکمه Hold به منظور ثابت نگه داشتن وزن کاربرد دارد. دکمه ُSET برای بازیابی حافظه به کار گرفته می شود. و دکمه پارسنگ (Tare) نیز برای محاسبه وزن خالص مواد به کار می آید. ترازوی آویز کیا مدل DG8 از طریق باطری لیتیومی یا قابل شارژ تغذیه می شود. از دیگر قابلیت های این ترازو توانایی توزین در واحدهای وزنی مختلف است که پوند و اونس و کیلوگرم از آن جمله اند. از امکانات جانبی ترازوی DG8 می توان به دماسنج آن اشاره کرد.

 

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 13:30 :: نويسنده : مینا نیکنام

 قابلیت این را دارد که پس از وارد کردن میزان قد و انجام توزین، مقدار چربی بدن را محاسبه کند. ظرفیت توزین ترازوی دیجیتال کمری 200 کیلوگرم و دقت آن 100 گرم است. بدنه و سینی (کفه توزین) ترازو از شیشه نکن تهیه شده است و ظاهر ترازو را پسندیده کرده است. صفحه نمایش ترازو از نوع LCD است و اطلاعات دیگری به غیر از وزن را نیز نمایش می دهد و نسبت به ترازوهای همگروه دیگر، اندکی متفاوت است. از آنجایی که تغذیه ترازو را باتری تامین می کند، ترازوی هنگامی که توزین نکند، به حالت آماده به کار و خاموشی موقت می رود و از این رو در میزان مصرف باتری صرفه جویی می شود. این امر باعث طول عمر و دوام بیشترترازو می شود.

خصوصیات ترازو :

مجهز به سیستم چربی سنج
 بدنه از شیشه نشکن
حساسیت مناسب

دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : مینا نیکنام

ساخت کشور ژاپن و محصولات کمپانی AND  می باشد که بسیار دقیق و حساس است. ظرفیت این ترازوی دیجیتالی 31 کیلوگرم و دقت آن 0.1 گرم است. بدنه ترازو مدل GF32K از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار در محیط های کاری با فشار کار بالا مانند (کارگاها، کارخانه جات و...) است. ترازو آزمایشگاهی قابلیت محاسبه در واحد های وزنی مختلف را دارد. ابعاد ترازو دیجیتال 270×210 میلی متر بوده و قابلیت شمارش دقیق قطعات با سرعت بالا را دارد. محفظه توزینی که روی ترازوی GF32K قرار داده شده برای محاسبه دقیق تر در توزین و ممانعت در برابر ورود هوای خارج محفظه به داخل و تداخل در محاسبه است. بدنه ترازو دیجیتال به حدی قوی است که از ورود گرد و غبار به داخل ترازو جلوگیری می کند. صفحه نمایش ترازو از جنس LCD با وضوح تصویر و زاویه دید بالا می باشد. ترازوی دیجیتالی قابلیت نصب به کیت دانسیته جهت محاسبه چگالی و ارتباط با کامپیوتر را دارد. منبع تغذیه ترازو از طریق برق شهری و باتری پشتیبانی با ماندگاری بالا در استفاده مداوم از ترازو می باشد.

 

شنبه 14 مرداد 1396برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : مینا نیکنام

همان طور که اطلاع دارید این ترازوها برای محاسبه وزن نوزاد کاربری دارد و اغلب در بیمارستانها ودرمانگاها مورداستفاده قرار می گیرد .

 ترازوی نوزاد بالاسترازوی نوزاد بالاس
ترازوی نوزاد سکا مدل 334
ترازوی نوزاد سکا مدل 334
 ترازو کودک سکا مدل 725ترازو کودک سکا مدل 725  ترازوی اطفال بادی اسکیل مدل BS 334ترازوی اطفال بادی اسکیل مدل BS 334
 ترازو نوزاد سکا مدل 374ترازو نوزاد سکا مدل 374
 ترازو اطفال سکا مدل 354
ترازو اطفال سکا مدل 354
 ترازو عقربه ای اطفال سکا مدل 310
ترازو عقربه ای اطفال سکا مدل 310
 ترازوی قد سنج سکا مدل 786ترازوی قد سنج سکا مدل 786



شماره تماس شرکت : 6123-021|66919619-021


پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: